Buďte správne informovaný! Získajte prémiový účet TU
Prihlásenie
Zakúpiť členstvo
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
FOAF.sk - Aký má firma zisk? Kto ju vlastní? Kto má dlhy? Zistite TU

Čo by nemalo chýbať na firemnej webstránke

Čo by nemalo chýbať na firemnej webstránke
Fotobanka Pixmac
25. apríla 2013 Zdroj Podnikam.SK, LM Tlačiť
Jedným z najúčinnejších marketingových nástrojov v dnešnej dobe je práve reklama prostredníctvom webu.
 
Pokiaľ si netrúfate vytvoriť internetovú stránku sami, zverte sa do rúk odborníkov. V dnešnej dobe existuje mnoho firiem, ktoré sa zaoberajú vytvorením, dizajnom ale aj správou firemných webstránok. 
 

Náklady na webovú propagáciu sú minimálne

Vzhľadom na rastúcu konkurenciu sa firmy doslova predbiehajú a vytvorenie či dokonca správa webstránky vás bude stáť len niekoľko desiatok eur mesačne. Niektoré firmy ponúkajú balíčky služieb, ktoré stoja už od 5 € na mesiac. Samozrejme za málo peňazí málo muziky. Ak ste náročnejší, vyjde vás to aj  na niekoľko desiatok či stoviek eur mesačne. Iné firmy si účtujú osobitne poplatky za doménu, webhosting, CMS (content management system) či web design a správu webu.
 
Všetko závisí od vašich požiadaviek a potrieb, no začiatok by vás mohol stáť do 150 €. Následne rátajte s mesačnými nákladmi za správu vo výške niekoľko desiatok eur. 
 

Čo by na stránke nemalo chýbať

Na firemnom webe by určite nemali chýbať nasledujúce informácie:
 
O firme
V tejto sekcii by mali byť základné informácie o vašej firme: vízia, poslanie, ciele, história, veľkosť firmy a podobne.
 
Slogan a logo 
Rozmýšľate ako sa odlíšiť od konkurencie a byť rozpoznateľní? Práve slogan a firemné logo vám k tomu pomôžu. Kreativite sa medze nekladú. Pokiaľ nemáte tvorivého ducha, aj táto platená služba je dnes k dispozícií. 
 
Výhody oproti konkurencii
Mnoho zahraničných firiem má samostatnú sekciu na zvýraznenie silných stránok a výhod oproti konkurencii – napr. certifikát kvality, dlhoročné skúsenosti, uverejnené referencie atď. 
 
Prehľad produktov alebo služieb, cenník 
Zákazníkov bude určite zaujímať portfólio vašich produktov alebo služieb. Ak ste sa rozhodli uverejniť na stránke aj cenník, nezabudnite ho vždy aktualizovať. V prípade, že ste sa rozhodli uskutočniť akciu, nezabudnite ju na stránke farebne a veľkostne odlíšiť. 
 
Kontakt a otváracie hodiny  
Presný názov firmy, právna forma, sídlo firmy či otváracie hodiny nesmú v žiadnom prípade chýbať. A to  najmä vtedy, ak máte aj „kamenný obchod“. Nezabudnite na telefónne čísla, mailové adresy či napríklad kontaktný formulár. Zaujímavým doplnkom je fotogaléria predajne poprípade mapa s popisom ako vás zákazníci nájdu. 
 

 

Výhoda webstránky 

Snáď najväčšou výhodou zriadenia firemného webu sú nízke zriaďovacie náklady a vysoká návratnosť. V dobe internetu, keď už aj malé dieťa vie narábať s mobilom či notebookom, sa stáva webstránka už nevyhnutnosťou. Poznáte to: „Keď neexistuješ online, akoby si neexistoval vôbec“. Mnohé firmy majú prepojené stránky so sociálnymi sieťami, nakoľko práve táto forma reklamy je lacná a veľmi úspešná. Ďalšou výhodou zriadenia webstránky je to, že sa o vás dozvie širšia cieľová skupina zákazníkov, a to bez väčšej námahy. 
 

Hrozby zriadenia webstránky 

Vari najväčšou hrozbou pre vás je to, že konkurencia bude mať prístup ku všetkým informáciám, ktoré zverejníte. Aj keď kopírovanie údajov je trestné, nekalá súťaž existuje a tým, že uverejníte napr. cenovú politiku, pomôžete zákazníkovi, no zároveň aj konkurencii. Preto si treba starostlivo zvážiť, čo a v akej miere uverejníte.  
 
Internetová stránka však sama o sebe nestačí. Je potrebné, aby ju vaša cieľová skupina zákazníkov našla. Jednou z možností, ako to docieliť, je platená podpora vo vyhľadávačoch či na sociálnych sieťach. 
 

K téme

FOAF.sk firmy - Hosp. výsledky, súvahy, výkazy, DLHY, vlastníci - Zistite TU

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Marketing

Poradca podnikateľa a živnostníka

Prémiový obsah pre členov klubu Podnikam.sk

Zobraziť ďalšie články

Seriály na Podnikam.sk

Školenia, semináre, kurzy

BOZP - Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
BOZP vo výrobe
Cash flow
Clo
Clo a logistika
Controlling
Dane a účtovníctvo
Doprava
Dotácie
DPH - Daň z pridanej hodnoty
DzP - Dane z príjmu
Enviro
Environmentalistika
Eurofondy
Finančné riadenie
IAS/IFRS
Industry 4.0
ISO
Komunikačné zručnosti
Koronavírus
Legislatíva a zákony
Legislatíva, zákony
Logistika
Manažérske zručnosti
Manažment
Marketing
Marketing a predaj
Marketingové zručnosti
Medzinárodné účtovné štandardy - IAS/IFRS, US GAAP
Medzinárodné účtovné štandardy (IAS/IFRS, US GAAP)
Medzinárodné zdaňovanie
Mzdy a odvody
Nehnuteľnosti
Osobný rozvoj
Ostatné dane
Personalistika
Počítačové zručnosti
Pohľadávky
Pracovné právo
Právo
Právo, Pracovné právo
Predaj
Riadenie
Riadenie firmy
Riadenie ľudských zdrojov
Samospráva
Školstvo
Školy
Smernice
Stavebníctvo
Účtovníctvo
Účtovníctvo a dane
Účtovníctvo verejnej správy
Verejná správa
Verejné obstarávanie-obstarávateľ
Verejné obstarávanie-uchádzač
Výroba
žiadny
Živnosť

marec

27mar9:30ChatGPT a Bard – využitie v biznise9:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Marketing

27mar9:30ChatGPT a Bard – využitie v biznise9:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Marketing

27mar9:30ChatGPT a Bard – využitie v biznise9:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Marketing

Zobraziť všetky školenia

Eshop Podnikam.sk

Prejsť do eshopu

Zoznam firiem B2B

Zobraziť všetky firmy
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu. Ochrana osobných údajov | Podmienky používania | Kontakt | GDPR - Nastavenie sukromia
X